Help! Ik weet niet hoe ik het materiaal moet gebruiken!
Geen enkel probleem! Wij staan uiteraard voor je klaar met de nodige handleidingen. Wij vinden het enorm belangrijk dat de gebruiker op voorhand weet hoe het aangekochte materiaal te gebruiken. Je gaat het immers moeten gebruiken op het ogenblik dat je in een stress-situatie zit. Je op voorhand inlezen is dus een aanrader. Hoe je iets aanbrengt is immers je eigen verantwoordelijkheid. Ga naar de knop 'handleidingen'!
Maar hoe steek ik het dan best in de kit?
Kort gezegd: zoals je het zelf wil. Het enige dat we hierbij kunnen zeggen is: Weet waar alles zit, weet hoe alles werkt, and make it a habit.
De handleiding staat er niet tussen in mijn taal!
Ook geen enkel probleem! Stuur ons een mail met de vraag een vertaling te krijgen. Wij doen dan ons best deze zo correct mogelijk aan jou te bezorgen. De handleidingen worden in het Nederlands en Engels reeds ter beschikking gesteld.
Ik zit in een vereniging en wij willen in bulk kits/packs/materiaal aankopen.
Stuur even een mailtje naar info@pulseride.be en we bespreken de bestelling en levertermijn.
Ik wil één item uit een pack of één item uit een kit, en niet wat voorzien is.
De kits en packs zijn na veel nadenken samengesteld om zo nuttig mogelijk te zijn en iedereen verschillende mogelijkheden tot samenstellen en kiezen te geven. Zoals de producten aangeboden worden, worden ze ook verkocht. Kijk misschien eens even bij de losse producten?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Van zodra je bestelling klaargemaakt werd, ontvang je standaard een track&trace nummer. Hiermee kan je nakijken waar je bestelling zich bevindt. Van zodra je pakketje een scan krijgt bij onze koerier, zal je de update kunnen volgen van via de track&trace nummer.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Als je niet thuis bent bij levering, zal het pakje naar het dichtstbijzijnde postpunt worden afgezet.
Via de track and trace kan je steeds terugvinden in welk postpunt het pakje precies werd afgeleverd.
Je kan ook je leveringsvoorkeur (bv. veilige plaats) doorgeven aan de koerierdienst, zodat zij rekening kunnen houden met je wensen.
Mijn pakketje staat als 'geleverd', maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Ben je al even gaan luisteren bij de buren of het pakje daar niet werd afgeleverd? Indien het daar ook niet werd geleverd, kan het zijn dat de koerierdienst het pakketje in de loop van de dag nog steeds komt leveren.
Indien dit ook niet het geval is, kan je ons contacteren via mail e-mail (info@pulseride.be)
Ik woon in de buurt en wil mijn bestelling liever ophalen.
Geen probleem! Duid 'afhalen' aan en ik neem via email contact met jou op om een afhaalmoment af te spreken.
Onze webshop is er één in beweging. Wij trachten constant te vernieuwen, aan te passen, beter te maken.
Voorstellen, ideeën, ervaringen, vragen, suggesties, verzoeken,...?
> info@pulseride.be